У Полтаві шість "підземок" аварійні. Чи будуть їх ремонтувати?
Обшарпані стіни та абсолютно занедбаний стан. Таких переходів у Полтаві ще п'ять, однак ремонтувати їх навіть не планують.
"Гроші, можливо, на наступній сесії спрямують. На сьогодні на сесії міської ради не спрямовували кошти на ремонт", – сказав заступник начальника управління житлово-комунального господарства Костянтин Малько.
Пішоходи намагаються ходити тут менше, адже освітлення майже немає. А вночі – взагалі відсутнє. Спускатися сходинками вже лячно. (мои видосики)
А дірки тут настільки великі, що може навіть пролізти людина.
– Все не так, і стеля не так, і підлога, і взагалі, освітлення, – сказала полтавка Віталія Виповська.
– Страшно тут ходити? – запитали ми.
– Я не так часто ходжу, але думаю так, якщо вночі, – відповіла полтавка Віталія Виповська.
"Раніше, коли тут були магазини, було більш людно, красиво, приємно. І мене дивує той факт, що в такому стані перехід перебуває вже доволі довго, проте ніхто нічого не робить", – зазначила полтавка Ірина Копачинська.
Тут наразі працює єдиний продуктовий магазин.
"Я не звертаю уваги. Нічого за нього не скажу, бо я зайшла і сиджу тут цілий день у магазині", – сказала продавчиня.
Засікаємо скільки часу потрібно аби пройти підземний перехід (00086)
Для того аби молода людина пройшла тут повільним кроком потрібна 1 хвилина 27 секунд.
Трохи далі дорогою є ще один перехід.
"Тут ще й сиро, тому що це – підвал, підземний перехід, вода. Через те що ремонтували Європейську, не доробили борти й дуже тече вода прямо отак крапає", – зазначила працівниця кав'ярні Ірина Казирід.
Для прикладу, в Івано-Франківську занедбані приміщення перероблюють під арт-простір. Так з підвалу зробили "Підземний Перехід "Ваґабундо".
"Це така мистецька територія, яка нагадує підземний перехід. Вона розміщена у підвалі будинку, який має два протилежних входи. І справді, можна пройшовши через нього вийти десь в іншому місці", – розповів співзасновник Підземного Переходу "Ваґабундо" Ростислав Шпук.
У Полтаві теж без великих витрат можна привести переходи до ладу.
"Спочатку було б добре помити переходи, підготувати їх під фарбування, пофарбувати та залучити молодь, або дітей, або дорослих на конкурс, який би проходив. Та облицювати перехід кращими малюнками або картинами", – зауважила дизайнер інтер'єру Поліна Удод.
Та поки цього не сталося, місцеві вважають, що пройти 200-300 метрів та перейти на світлофорі – комфортніше та безпечніше.
"Тут по 40-30 хвилин переходити. Так нормально. Як мені сходинками туди й сюди", – сказала полтавка Надія Миколаївна.
"Я ходжу тільки сюди. Мені зручно тут переходити", – відповіла полтавка Катерина Андріївна.
"Мені здається трохи більше часу треба дати для пішоходів, бо тут рух автомобілів дуже інтенсивний", – розповів полтавець Юрій Бабійчук.
Коли ж вдасться без остраху користуватися "підземкою" невідомо, бо комунальники навіть не знають обсяг робіт, який варто тут виконати.
Ірина Яременко, Сергій Чорномаз, PTV Полтавське Телебачення