У центрі Полтави водії паркуються у непризначених для цього місцях
Водії Полтави паркуються у непризначених для цього місцях. Найгірша ситуація у центральній частині міста та на вулицях Шевченка і Героїв Чорнобильців.
А в середньому щомісяця патрульна поліція складає близько 130 постанов щодо порушення правил паркування.
Штраф за порушення складає 340 гривень. Однак водіїв це не зупиняє.
"Порушив і порушив, що я вам скажу. Я оскаржувати не буду, немає часу на це. Але я вважаю, там потрібно гілки прибрати і все", – сказав водій Дмитро.
"Там буквально знак висить 5.41 автобусна зупинка, місце для зупинки. Тобто висадка, посадка та пасажирів маршрутних засобів. Звичайним транспортним засобам в районі 30 метрів не дозволено тут зупинятися", – зазначив рядовий поліції Ігор Захаров.
Також правилами дорожнього руху зупинка біля сміттєвих баків ближче, ніж на п’ять метрів, заборонена.
"Фіксують також більш суспільно небезпечні порушення водіями. Такі як, наприклад, зупинка автомобіля на пішохідному переході або ближче десяти метрів. Водій, бачимо, зорієнтувався. Автомобіль, який припаркований ближче десяти метрів до знаку пішохідний перехід обмежує його видимість для інших водіїв, обмежує видимість для самих людей, які наближаються до пішохідного переходу", – розповів речник патрульної поліції Полтавщини Руслан Возниця.
Платних парковок у місті немає. Тому деякі полтавці обурені тим, що зупинитися немає де, а коли знаходиш місце, то невідомі можуть й звідти виганяти.
"Одного разу, проїхавши по Пушкіна, не було місця для паркування, я заїхав у двір. Поставив машину на цьому місці. Дані блокатори були опущені. Через годину, коли я прийшов забирати машину, мені жіночка влаштувала скандал, що вона це місце 20 років назад викупила і я не мав права тут паркуватися", – сказав полтавець Павло Головков.
У міській раді говорять, що платні та безплатні парковки облаштувати обіцяють. Однак коли це зроблять – невідомо.
"От зараз на центральній частині міста, якщо ми подивимося, всі стоять з порушеннями правил дорожнього руху. Всі практично. Поліція ми зараз не бачимо. Щоб їздила й виписувала штрафи. Коли ми введемо ці паркувальні зони, буде працювати офіційна служба паркувальників. Це розвантажить і центральну частину міста та упорядить саму парковку та безпеку дорожнього руху", – сказав перший заступник міського голови Валерій Пархоменко.
А у місті Дніпро є платні парковки.
"У нас стало менше правопорушень, у нас стало менше зайвого транспорту у центральній частині міста. Зменшилися затори, зменшилися затримки громадського транспорту", – зауважив заступник директора КП "Транспортна інфраструктура міста" Дмитро Омельченко.
А для того, аби створити платні паркомісця, потрібно створити установу, яка контролюватиме правильність паркування.