На Огнівці з чотирьох комунальних автобусів залишився тільки один
У мікрорайоні Огнівка з чотирьох комунальних автобусів на рейс виходить лише один. Через це транспорт потрібно чекати майже годину, але й потрапити всередину можуть не всі.
"Було чотири. А тепер ходить один. Розкладу ми не знаємо. Хто його знає, як він ходить. А гроші платити, 8 гривень, чесно кажу, у мене до пенсії 5 гривень лишилося", – поскаржилася полтавка Наталя Скоротий.
"Хвилин 20 чекаю, це ще не дуже довго", – сказала полтавка.
"Ми чекаємо 25 автобус, який ходить тільки один раз на годину. Люди на нього не сідають. Це єдиний пільговий автобус", – зазначила полтавка Лариса Сухенко.
"Що таке один автобус? Один на годину. Це ж дуже мало. Відстань велика, людей багато", – сказала полтавка Любов Яківна.
"Комунальний транспорт дуже рідко їздить. Часто пільгові категорії там їздять, тому дуже важко туди сісти", – зауважив полтавець Іван Лісний.
За цим рейсом один автобус їздить вже понад два місяці.
"Керівництво відправляє нас на всі маршрути. Ми працюємо на всіх маршрутах. А кількість транспорту залежить не від нас. Мікрорайон великий, людей, особливо пенсіонерів, багато. Їздять вони безплатно, вони не влазять. Дуже рідко, коли всі вміщаються", – розповіла кондуктор Алла Миколаївна.
А у спеціальних додатках транспорту за цим маршрутом взагалі немає.
Збільшити кількість транспорту в мікрорайоні Огнівка планують восени, але це питання поки не розглядали.
"У нас там було чотири автобуси. Один ми виграли за конкурсом, а у трьох була додаткова угода. Ми підписали три без конкурсу. Автобуси їздили, але технічний стан машин такий, що забезпечити повний випуск машин ми не можемо", – розказав керівник КП "Полтаваелектроавтотранс" Євген Зайцев.
Згідно з правилами надання пасажирських перевезень інтервал руху на маршруті не повинен перевищувати 20 хвилин.
"Скорочення випусків може бути пов’язаним з економією, щоб знизити собівартість перевезення одного пасажира. Інтервал одна година для міського транспорту – це не міський транспорт, а міжміський транспорт. Міський транспорт має мати інтервал 15 або 10 хвилин, десь 2 хвилини. Але точно не година", – зауважив експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов.
Наразі у Полтаві щоденно в рейс виїздить 16 комунальних автобусів, а ось два місяці тому їх було 19.