На Огнівці з чотирьох комунальних автобусів залишився тільки один

26 липня 2021 0
У мікрорайоні Огнівка замість чотирьох автобусів виходить на рейс лише один. Все через те, що випускати на маршрут весь транспорт для комунального підприємства "Полтаваелектроавтотранс" збитково. Додатковий транспорт випускати поки теж не планують.






У мікрорайоні Огнівка з чотирьох комунальних автобусів на рейс виходить лише один. Через це транспорт потрібно чекати майже годину, але й потрапити всередину можуть не всі.

"Було чотири. А тепер ходить один. Розкладу ми не знаємо. Хто його знає, як він ходить. А гроші платити, 8 гривень, чесно кажу, у мене до пенсії 5 гривень лишилося", – поскаржилася полтавка Наталя Скоротий.

"Хвилин 20 чекаю, це ще не дуже довго", – сказала полтавка.

"Ми чекаємо 25 автобус, який ходить тільки один раз на годину. Люди на нього не сідають. Це єдиний пільговий автобус", – зазначила полтавка Лариса Сухенко.

"Що таке один автобус? Один на годину. Це ж дуже мало. Відстань велика, людей багато", – сказала полтавка Любов Яківна.

"Комунальний транспорт дуже рідко їздить. Часто пільгові категорії там їздять, тому дуже важко туди сісти", – зауважив полтавець Іван Лісний.

За цим рейсом один автобус їздить вже понад два місяці.

"Керівництво відправляє нас на всі маршрути. Ми працюємо на всіх маршрутах. А кількість транспорту залежить не від нас. Мікрорайон великий, людей, особливо пенсіонерів, багато. Їздять вони безплатно, вони не влазять. Дуже рідко, коли всі вміщаються", – розповіла кондуктор Алла Миколаївна.

А у спеціальних додатках транспорту за цим маршрутом взагалі немає.

Збільшити кількість транспорту в мікрорайоні Огнівка планують восени, але це питання поки не розглядали.

"У нас там було чотири автобуси. Один ми виграли за конкурсом, а у трьох була додаткова угода. Ми підписали три без конкурсу. Автобуси їздили, але технічний стан машин такий, що забезпечити повний випуск машин ми не можемо", – розказав керівник КП "Полтаваелектроавтотранс" Євген Зайцев.

Згідно з правилами надання пасажирських перевезень інтервал руху на маршруті не повинен перевищувати 20 хвилин.

"Скорочення випусків може бути пов’язаним з економією, щоб знизити собівартість перевезення одного пасажира. Інтервал одна година для міського транспорту – це не міський транспорт, а міжміський транспорт. Міський транспорт має мати інтервал 15 або 10 хвилин, десь 2 хвилини. Але точно не година", – зауважив експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов.

Наразі у Полтаві щоденно в рейс виїздить 16 комунальних автобусів, а ось два місяці тому їх було 19.