Список покупок, акції, маркетингові ходи: як витрачати менше в магазині
13 година. У магазині близько 30 полтавців здійснюють закупи. Аби витрачати менше на товари, фахівець радить не приходити до крамниці голодним та без списку необхідного.
"Розповсюджений спосіб зекономити в торговельному закладі – скласти список. Тобто йти кудись, попередньо розуміючи, що ви хочете придбати. Перед тим, варто зробити ревізію холодильника та кухонних шаф, аби не купити зайвого", – розповіла фахівець з торговельної діяльності Олена Михайленко.
У цьому магазині середня сума чеку складає 130 гривень.
Деякі полтавці приходять до супермаркету кілька разів на тиждень. Кажуть, витрачають від 50 до 1 200 гривень за раз.
– А чи складаєте ви список коли йдете в магазин? – запитали.
– Чесно кажучи ні, але зараз йду за списком, бо мене попрохали, – відповіла жінка.
– Які ваші особисті методи аби витрачати менше в магазинах?
– Не ходити туди.
– Скільки в середньому витрачаєте за один раз?
– Від 800 до 1 200 гривень.
– Скільки в середньому ви витрачаєте на одну покупку в магазині? – запитали.
– Гривень 200-300. Життя одне, чого на ньому економити? – відповіла жінка.
– Скільки в середньому ви витрачаєте за кожен раз перебування в магазині? – запитали.
– Залежить від набору продуктів. Буває і 100, і 200 гривень. Намагаюся, коли є акції купувати. Вони тут постійно. То пральний порошок куплю, то олію, – відповіла жінка.
– Скільки в середньому витрачаєте за одну покупку в магазині? – запитали.
– 500-600 гривень, – відповіла дівчина.
– Скільки в середньому витрачаєте в магазині? – запитали.
– Коли як. Буває і 200, і 300 й навіть 400, – відповіла жінка.
– На акції звертаєте увагу?
– Звісно.
– Інколи витрачаю 100 або ж 200, може бути 50, – сказав хлопець.
– Які ваші методи економії в магазині? – запитали.
– Я намагаюся не економити на собі, проте купую лише необхідні продукти.
Супермаркети використовують різні методи, аби змусити покупця класти до свого кошику більше товарів. Серед найрозповсюдженіших акційні низькі ціни, розміщення найдорожчих товарів на рівні очей та пропозиції купити дві одиниці товару, аби отримати третю в подарунок.
"Базові продукти в магазинах розміщенні в різних кінцях торговельного залу, тому доведеться обійти його по периметру та зазирнути десь всередину та придбати те, що одразу не впадало в око", – додала фахівець з торговельної діяльності Олена Михайленко.
Дивлячись на акційні пропозиції необхідно завжди перевіряти терміни придатності та склад продуктів.
Анастасія Абаніна, Сергій Купровський, PTV Полтавське Телебачення