У роботі "Київстар" стався збій: відсутній зв'язок та доступ до інтернету
12 грудня у роботі телекомунікаційної компанії
"Київстар" стався збій.
Компанія попередила про відсутність зв’язку та доступу до
інтернету у частини абонентів. Фахівці "Київстару" працюють над
усуненням проблеми. Про це повідомили представники компанії.
Користувачі можуть під'єднати національний роумінг, який
зберігає тарифний план оператора, яким користується абонент.
Для цього потрібно:
Відключити автовибір мережі (на Android: налаштування — мобільна мережа або підключення – оператор. На iOS: параметри – мобільні дані – вибір мережі).
Знайти й вибрати доступну мережу.
Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
Перевірити можливість вихідного дзвінка, смс.
Що треба знати?
Назва мережі може змінитися на ту, покриття якої використовується.
Національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів.
Тарифікація дзвінків та смс відбувається згідно з умовами тарифного плану вашого оператора.
Якщо не вдалося під'єднатися до мережі іншого оператора, спробуйте перезавантажити телефон.
Раз на день треба намагатися повернутися до мережі свого оператора – вручну або увімкнувши автовибір мережі.