
Торгова реклама Google Shopping (https://adwservice.com.ua/uk/nalashtuvannya-google-shopping) — це чудовий інструмент для залучення цільових покупців і збільшення продажів в інтернет-магазині. Правильне налаштування Google Shopping дозволяє показувати картки товарів саме тим користувачам, які з високою ймовірністю готові здійснити купівлю.
Як налаштувати товарну рекламу для інтернет-магазину?
- Завантажте фід товарів у Google Merchant Center. Це основа для всіх Ваших торгових кампаній. Фід повинен містити актуальну інформацію по товарах (URL, назва, опис, ціни, наявність і т.д.)
- Зв'яжіть акаунти Google Ads і Мерчант Центру. Це дасть змогу запускати Smart Shopping кампанії.
- Налаштуйте відстеження конверсій. Встановіть код відстеження на сайт для передачі даних про продажі та інші цільові дії в Google Рекламу. На основі цих даних алгоритми будуть оптимізувати кампанії.
- Створіть структуру акаунта. Розподілити товари по кампаніях і групах оголошень відповідно до Вашої товарної матриці. Для різних категорій товарів краще робити окремі кампанії.
- Розробіть релевантні оголошення. Використовуйте привабливі заголовки, описи та фото. Вкажіть УТП, акції, умови доставлення. В ідеалі для різних товарних груп потрібні різні оголошення.
- Налаштуйте ставки. Визначте бажану ціну за клік з урахуванням маржинальності категорій і конкуренції. Встановіть денний бюджет кампаній.
- Визначте таргетинг. Обмежте покази тільки цільовими регіонами, пристроями, демографією ЦА. Виключіть непотрібні категорії місць розміщення.
- Запустіть кампанії та аналізуйте результати. Відстежуйте CTR, конверсії, ціну продажу, ROAS. На основі цих метрик керуйте ставками й бюджетами, оптимізуйте кампанії.
Якщо якісь моменти в Вас викликають сумніви або ви розумієте, що Ваш бюджет витрачається дарма, радимо замовити налаштування товарної реклами у професіоналів, наприклад, тут https://adwservice.com.ua/uk/nalashtuvannya-tovarnih-kampaniy.
Яких помилок часто припускаються при налаштуванні торгових оголошень?

- Застарілі дані за цінами та наявністю — вірний шлях до невдоволення покупців і низької якості трафіку. Регулярно оновлюйте фід, використовуйте автоматичні вивантаження.
- Запихати тисячі різнорідних товарів в одну кампанію — погана ідея. Ви втрачаєте контроль над ставками й таргетингом для конкретних категорій. Структуруйте кампанії за товарними групами, розділяйте бліц-товари та аутсайдери.
- У різних аудиторій — різні болі та тригери покупки. Універсальний текст, що ігнорує специфіку аудиторій, не спрацює. Створюйте персоналізовані оголошення під кожен сегмент ЦА, тестуйте різні УТП і об'єкти.
- Широке охоплення — це добре, але не на шкоду точності. Збирайте семантичне ядро, виключайте мінус-слова, використовуйте оператори відповідності ключових фраз.
- Якщо Ви працюєте тільки по Києву — нема чого зливати бюджет на покази по всьому світу. Жорстко обмежуйте геотаргетинг кампаній тільки тими регіонами, куди готові доставляти товар.
- Без даних про продажі та ROI Ви сліпі. Ретельно налаштовуйте передачу конверсій із сайту в Google Ads, враховуйте всі цільові дії — від лідів до транзакцій.
- Ринок і ЦА змінюються, кампанії деградують без регулярного «підживлення». Не пускайте кампанії на самоплив. Щотижня аналізуйте статистику, змінюйте ставки, бюджети, тексти оголошень. Масштабуйте те, що працює, і відключайте неефективне.