Як правильно запустити торгову рекламу від Google?

24 березня 2025 0

Рекламний сервіс Google Shopping

Торгова реклама Google Shopping (https://adwservice.com.ua/uk/nalashtuvannya-google-shopping) — це чудовий інструмент для залучення цільових покупців і збільшення продажів в інтернет-магазині. Правильне налаштування Google Shopping дозволяє показувати картки товарів саме тим користувачам, які з високою ймовірністю готові здійснити купівлю.

Як налаштувати товарну рекламу для інтернет-магазину?

  1. Завантажте фід товарів у Google Merchant Center. Це основа для всіх Ваших торгових кампаній. Фід повинен містити актуальну інформацію по товарах (URL, назва, опис, ціни, наявність і т.д.)
  2. Зв'яжіть акаунти Google Ads і Мерчант Центру. Це дасть змогу запускати Smart Shopping кампанії.
  3. Налаштуйте відстеження конверсій. Встановіть код відстеження на сайт для передачі даних про продажі та інші цільові дії в Google Рекламу. На основі цих даних алгоритми будуть оптимізувати кампанії.
  4. Створіть структуру акаунта. Розподілити товари по кампаніях і групах оголошень відповідно до Вашої товарної матриці. Для різних категорій товарів краще робити окремі кампанії.
  5. Розробіть релевантні оголошення. Використовуйте привабливі заголовки, описи та фото. Вкажіть УТП, акції, умови доставлення. В ідеалі для різних товарних груп потрібні різні оголошення.
  6. Налаштуйте ставки. Визначте бажану ціну за клік з урахуванням маржинальності категорій і конкуренції. Встановіть денний бюджет кампаній.
  7. Визначте таргетинг. Обмежте покази тільки цільовими регіонами, пристроями, демографією ЦА. Виключіть непотрібні категорії місць розміщення.
  8. Запустіть кампанії та аналізуйте результати. Відстежуйте CTR, конверсії, ціну продажу, ROAS. На основі цих метрик керуйте ставками й бюджетами, оптимізуйте кампанії.

Якщо якісь моменти в Вас викликають сумніви або ви розумієте, що Ваш бюджет витрачається дарма, радимо замовити налаштування товарної реклами у професіоналів, наприклад, тут https://adwservice.com.ua/uk/nalashtuvannya-tovarnih-kampaniy.

Яких помилок часто припускаються при налаштуванні торгових оголошень?

Налаштування товарної кампанії

  • Застарілі дані за цінами та наявністю — вірний шлях до невдоволення покупців і низької якості трафіку. Регулярно оновлюйте фід, використовуйте автоматичні вивантаження.
  • Запихати тисячі різнорідних товарів в одну кампанію — погана ідея. Ви втрачаєте контроль над ставками й таргетингом для конкретних категорій. Структуруйте кампанії за товарними групами, розділяйте бліц-товари та аутсайдери.
  • У різних аудиторій — різні болі та тригери покупки. Універсальний текст, що ігнорує специфіку аудиторій, не спрацює. Створюйте персоналізовані оголошення під кожен сегмент ЦА, тестуйте різні УТП і об'єкти.
  • Широке охоплення — це добре, але не на шкоду точності. Збирайте семантичне ядро, виключайте мінус-слова, використовуйте оператори відповідності ключових фраз.
  • Якщо Ви працюєте тільки по Києву — нема чого зливати бюджет на покази по всьому світу. Жорстко обмежуйте геотаргетинг кампаній тільки тими регіонами, куди готові доставляти товар.
  • Без даних про продажі та ROI Ви сліпі. Ретельно налаштовуйте передачу конверсій із сайту в Google Ads, враховуйте всі цільові дії — від лідів до транзакцій.
  • Ринок і ЦА змінюються, кампанії деградують без регулярного «підживлення». Не пускайте кампанії на самоплив. Щотижня аналізуйте статистику, змінюйте ставки, бюджети, тексти оголошень. Масштабуйте те, що працює, і відключайте неефективне.