В Україні запроваджують шеринг цифрових документів для органів ДРАЦС

08 вересня 2022 0
Яніна Климань
Мін’юст та Мінцифри запроваджують новий функціонал — шеринг цифрових документів у Дії.

Міністерство юстиції України спільно з Міністерством цифрової трансформації України запроваджують шеринг цифрових документів у Дії для органів державної реєстрації актів цивільного стану.

Відтепер громадяни, відвідуючи органи державної реєстрації актів цивільного стану під час замовлення та отримання адміністративних послуг, можуть пред’явити електронний паспорт у застосунку Дія та поділитися цифровою копією документа.

Щоб відвідувачам поділитися копією е-паспорта, необхідно:

відкрити паспорт у застосунку Дія;

натиснути на нього та обрати штрихкод;

надати штрихкод працівнику ДРАЦС для зчитування;

підтвердити запит на передачу даних у застосунку Дія.

Цифрова копія паспорта з е-підписом Дії передається до сервісу органів ДРАЦС. Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції: підтвердження особи та передача копій електронних документів реєстратору.

Переваги шерингу е-паспорта:

копія документа передається одразу до інформаційної системи, тому працівнику державного органу не потрібно вручну вносити інформацію з наданих документів. Це скорочує час обслуговування та виключає внесення помилки;

копія документа передається лише після запиту реєстратора та відповідного підтвердження з боку відвідувача;

копія документа, яка передається, містить мітку часу та інформацію про отримувача копії, кому й коли вона була надана;

копія документа вже підписана КЕПом Дії.

Щоб скористатися послугою шерингу, необхідно оновити Дію до останньої версії.