До 2023 року аеропорт "Полтава" планують запустити на повну потужність, – перший заступник голови ОДА

03 лютого 2021 0
На проєктно-кошторисну документацію злітно-посадкової смуги аеропорту "Полтава" з обласного бюджету спрямували 25 мільйонів гривень. А вже державним коштом у 2022 році має розпочатися будівництво злітно-посадкової смуги.

В аеропорту "Полтава" протягом 2020 року було 4 119 польотів, але майже всі вони були тренувальними, літної школи "Кондор". А повноцінні, чартерні рейси аеропорт не приймає з червня 2019 року, бо злітно-посадкова смуга не відповідає технічним характеристикам.

Аеропорт "Полтава" отримав статус міжнародного у 2017 році, після чого його реконструювали. На роботи витратили 60 мільйонів гривень.

Реконструкцію летовища виконували за кошти з обласного бюджету. Цьогоріч на аеропорт планують ще направити кошти. За гроші платників податків мають розробити проєктно-кошторисну документацію та експертизу злітно-посадкової смуги. Витратять на це 25 мільйонів гривень. За таке рішення проголосували на бюджетній сесії облради наприкінці 2020 року.

"28 грудня 2020 року аеропорт "Полтава" було включено до державної програми в перелік аеропортів, щодо державної підтримки на 2022 рік. Й планується витратити у 2022 році на саме будівництво злітно-посадкової смуги й на будівництво огорожі 564 мільйони гривень. Й ми плануємо у 2023 році запустити аеропорт на повну потужність", – розповів перший заступник голови ОДА Дмитро Лунін.

"Ми розраховуємо звісно на державне фінансування інакше б тему реконструкції аеропорту ми б не підіймали. Тому що у нашому бюджеті розвитку 2021 року взагалі немає такої суми на всі видатки", – розказав голова Полтавської обласної ради Олександр Біленький. НЧ) Коли робота аеропорту відновиться, летовище буде деякий час збитковим. 

"Аеропорт буде як мінімум працювати в нуль. Він не буде в перший час приносити якісь прибутки, аби відпрацювати інвестиції треба десятки років. Але найголовніше те, що він буде як мінімум працювати в нуль, а за оптимістичних сценаріїв він буде давати прибутки, що дозволять подальший розвиток аеропорту. Але ці інвестиції можуть окупатися 40 років", – сказав редактор "Avianews" Олександр Мироненко. Через те, що аеропорт не працює, штаб у 120 осіб планують скоротити до 50 робітників.

Тамара Мордик, Сергій Купровський, PTV Полтавське Телебачення