Світлофори з датчиками руху в Полтаві запрацювали, попри це водії стоять в заторах по декілька хвилин
У Полтаві запрацювали світлофори з датчиками руху, але кількість заторів у місті не зменшилася. Водії говорять, що зранку та вечері можуть стояти по декілька хвилин.
"Машин на дорогах побільшало. Цей світлофор, де четверта лікарня, зранку стоїть аж до церкви. Можливо світлофор не так працює. Але машин тут постійно багато. На Половках постійно теж затори перед мостом й до бібліотеки", – розповів водій Олег Вітряк.
"Машин дуже багато, особливо ввечері, в час пік, десь о п'ятій. Мабуть, люди не хочуть їздити на автобусі, щоб не захворіти на коронавірус, тому всі на автомобілях й повиїжджали", – сказав водій Андрій.
Загалом в місті п'ять світлофорів з датчиками руху всі вони розташовані на перехрестях з вулицею Європейська.
"Датчики руху були встановленні для автоматичного врегулювання руху. Якщо в часи пік утворюються затори, обладнання підлаштовували під систему та було зрозуміло з якого перехрестя більший рух, а де менше. Тому час проїзду або зменшують або збільшують", – розповів виконувач обовʼязків керівника КП "Міськсвітло" Юрій Міщенко.
Однак, аби рух в місті був врегульований краще використовувати фіксовані цикли світлофорів.
"Зазвичай, це лише зелене світло для автобусів та тролейбусів, а не для автомобілів. Якщо ставити за задачу ставити вчасне переміщення людей, а не транспорту, то безумовно така система краща. Адже, я впевнений, що більшість українців та полтавців користується громадським транспортом. Тому "адаптив" під громадський транспорт це ефективніше", – розповів експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов.
Поліціянти відмічають шість найбільш завантажених вулиць для руху автомобілів: Європейська, Пушкіна, Симона Петлюри, Кагамлика, Соборності та Пушкіна.
Анастасія Гонтаренко, Ярослав Журавльов, PTV полтавське Телебачення