На вулиці Шевченка рекламні банери відволікають водіїв

09 серпня 2021 0
У Полтаві зовнішня реклама відволікає водіїв. Щотижня інспекція з контролю за благоустроєм міста видає підприємцям приписи на демонтаж конструкцій, але дехто їх ігнорує.





Рекламні вивіски, сітілайти та банери – саме такі конструкції розміщені на вулиці Шевченка. Через яскраві вивіски водії відволікаються, не бачать дорожні знаки й утворюють аварійні ситуації.

"Важливий розмір шрифту, для водія він повинен бути великим. Малий шрифт може відволікати. Є таке поняття, як трикутник видимості, коли є перехрестя вулиці, ці банери можуть закривати оглядовість", – говорить ландшафтний архітектор Павло Васильєв.

Реклама не повинна загороджувати дорожні знаки, світлофори та пішохідні переходи.

"Банери на дорогах заважають видимості, деякі знаки можна проґавити", – говорить водій Олексій Положижник.

"Реклами забагато однозначно. Її дуже багато", – вважає водій Віталій Гаркуша.

"Я думаю, що їх можливо потрібно в якихсь розрахованих місцях ставити. Які не заважають огляду", – вважає водій Олег Савчук.

"Заважають, прибирайте їх", – говорить водій Олександр.

Контролює розміщення реклами в місті комунальне підприємство "Полтава-Сервіс".

"Найближчим часом ми разом з представниками благоустрою завітаємо до підприємців і будемо знімати ці незаконні споруди. Ось ці вказівники є незаконними", – повідомив директор КП "Полтава-Сервіс" Денис Поліщук.

Самі ж підприємці на камеру говорити відмовилися. За тиждень інспекція з контролю за благоустроєм оформляє близько сотні приписів.

"Деякі люди йдуть на зустріч, знімають самі і йдуть оформлювати документи. Для кого закон не писаний, доводиться демонтувати за наш кошт", – розповів начальник інспекції з контролю за благоустроєм Максим Малько.

Окрім того, що реклама заважає, вона псує стан історичних будівель.

"Треба говорити про винесення торговельних площ за межі історичного центру. Тобто формувати ринок на інших територіях, а цей квартал віддавати під громадську функцію. Тоді абсолютно логічним буде збереження фронтів забудови",– наголосила кандидатка наук, членкиня громадської організації "Збережемо Полтаву" Оксана Бєлявська.

А от думки пішоходів щодо кількості реклами на вулиці розділилися.

"Так, дійсно, надмірна кількість, вона дуже відволікає, особливо, якщо ти їдеш за кермом автомобіля", – говорить полтавка Муравська Єлизавета.

"Вона часто закриває, не бачиш куди йти, що робити. Одна реклама перекриває іншу", – стверджує полтавка Бутенко Наталя.

"Я не вважаю, що це проблема, коли товар потрібен людині і його необхідно прорекламувати, то, будь ласка, чому б і ні. Звісно, є якісь реклами незначні, які заважають, наприклад, водіям заважають, пішоходам. Можливо, вони й не потрібні", – каже полтавка Тетяна.

"Мені, в принципі, не заважає. Іноді буває корисною", – запевняє полтавець Олександр Пономарьов.

Рекламу не повинні розміщувати впритул до житлових будинків, а саму конструкцію мають встановлювати на відстані не менше п'яти метрів від дороги.