"Полтавагаз" нараховує споживачам неіснуючі борги
"Полтавагаз" полтавцям надсилає платіжки за газ із завищеними показниками. І розв’язати проблему користувачі не можуть, бо гаряча лінія підприємства не працює, показники на сайті передати можливо, але їх не враховують при розрахунках. При чому такі випадки непоодинокі.
"У кабінеті "Полтавагазу" ті показники, що я передавав, а у "Нафтогазі" опубліковані на три кубометра більше. Почав питати знайомих. У всіх, кого я знаю, завищені показники", – розказав полтавець Юліан Садовський.
Ба більше, борг нараховують і тим абонентам, у яких три місяці відключене газопостачання.
"Надсилають платіжку за транспортування газу, нараховано за червень 94 гривні. У будинок труба не входить, вона перерізана",– розповів мешканець будинку на вулиці Стрітенській Юрій Волошин.
Якщо молодь може побачити похибки у власних розрахунках, то люди поважного віку сплачують все до копієчки. Біля абонентського відділку вишикувалася чимала черга. Аби отримати хоч якусь відповідь чекають на сонці годинами.
"У мене все сплачено, квитанції всі з собою. Що тут написано? Скільки я їм винна? 1535 гривень. У мене і близько немає, навіть наперед за куб переплатила. Вони мене перевели як боржника до "Нафтогазу", а я хочу бути там, де була", – жаліється полтавка Тамара Попова.
"На дачі не жила, вони прислали борг 2400 гривень, довелося заплатити", – поділилась Наталія Мороз.
А ті, хто сплачували за газ наперед, сплачують повторно.
"Фотографію фактичних показників передали "Полтавагазу", той передав "Нафтогазу". "Нафтогазу" ми ще раз заплатили за показники газу за завищеною ціною. "Полтавагаз" шле борги", – говорить полтавка Світлана Мала.
У "Полтавагазі" кажуть, винні споживачі, бо невчасно передали показники.
"Полтавагаз" передає на інформаційну платформу оператора газотранспортної системи за підсумками місяця обсяги використаного споживачем природного газу відповідно до переданих ним фактичних показників лічильника. Або ж відповідно до прогнозних показників, виставлених оператором газорозподільної системи. Причиною є невчасно або взагалі не передані показники лічильника",– повідомила Яна Кудря, виконувачка обов’язків начальника відділу з комунікації АТ "Полтавагаз".
Представники "Нафтогазу" своєю чергою кажуть таке.
"Важливо вчасно з першого по п’яте число кожного місяця передавати показники своїх лічильників. На основі цієї інформацуії ми формуємо рахунки, бачимо об’єм спожитого газу, множимо його на ціну у тарифному плані", – прокоментувала Ганна Швед, директор з маркетингу ГК "Нафтогаз України".
У разі розбіжності показників, споживачеві необхідно написати заяву на місцеве газове господарство, вказати причину звернення та дані споживача. Заяву можна передати особисто, або на електронну скриньку.