У Полтаві впритул до автомобільної парковки облаштували велодоріжку
Нова велодоріжка з перешкодами. На вулиці Нікітченка облаштували велопішохідну частину, однак поруч із нею – парковка для авто. Тому водіям двоколісних вона є незручною.
"Через це є можливість врізатися в автомобіль. Я вже мовчу про те, що як роз’їжджатися тут двом велосипедистам. Адже велодоріжка тільки з цього боку смуги", – сказав велосипедист Максим Бобровський.
Більшість велосипедистів взагалі оминають цю доріжку та курсують дорогою. Облаштовувати велоінфраструктуру у місті почали нещодавно.
"На цей час ця доріжка незакінчена, тому що ми закінчуємо Яківчанську. Потім перейдемо сюди й будемо наносити знаки саме на Нікітченка. Після цього велодоріжка буде йти до 23 вересня. Далі будемо брати нові об’єкти", – зауважив інженер будівельник Владислав Москаленко.
"Сама велосмуга не перетинає стоянку, люди можуть виходити з автомобіля, перетинати велосмугу, це дозволяється", – додав начальник відділу оперативного реагування Полтавської міської ради Роман Широких.
Одностороння велосмуга за державно будівельними нормами має бути від півтора метра.
"Вона може бути на проїжджій частині, тоді це велосмуга, вона може бути відокремлена, може бути суміжною з пішохідною частиною або відокремленою", – розповів Координатор безпеки руху та адвокації велоструктури "U-Cycle" Богдан Лепявко.
Схожа з Полтавою ситуація також у місті Дніпро. Велоінфраструктура там тільки починає розвиватися.
"У Дніпрі законних велодоріжок дві, оскільки там є відповідний знак та розмітки. Інших доріжок більше, але вони не мають юридичного аспекту, щоб стати велодоріжкою. Потрібен знак та розмітка", – розказав засновник спільноти "Urban Dnipro" Руслан Ширінов.
Всього у Полтаві влаштовано близько 10 кілометрів велодоріжки, до кінця року планують доробити ще 5 кілометрів.