У полтавських магазинах готуються до "чорної п'ятниці": в яких крамницях діють знижки, а в яких ні

22 листопада 2021 0
Від сьогодні у торговельних центрах почали діяти тотальні розпродажі до "чорної п'ятниці". Про це заявляють самі магазини, виблискуючи цінниками зі знижками. Однак не всі полтавці вірять у силу розпродажів.





У торговельних центрах от-от має розпочатися "чорна п'ятниця". День коли починають діяти найбільші знижки року. Принаймні про це заявляються самі магазини. Однак не всі полтавці вірять у такі розпродажі.

"Перед "чорною п'ятницею" ходжу по магазинах, дивлюся на ціни, приходжу "на чорну п'ятницю", завищена ціна знижена до тієї, яка була до цього", – розповіла полтавка Анна Кіянцева.

"Так всі акції працюють, спочатку роблять націнку, а потім її прибирають. Немає людям сенсу продавати товар за зниженою ціною, вони завжди повинні отримати якусь вигоду", – розповіла полтавка Ірина.

"По-різному буває, в одних магазинах справді знижки, а в інших ні", – сказала полтавка Світлана Бокла.

"Що в чорну, що в звичайну п'ятницю я думаю, що ціни залишаться такими, як і були", – сказала Олена Клемьонова.

У деяких магазинах цього торгового центру "чорна п'ятниця" вже розпочалася. Тут кажуть, аби уникнути черг, знижки діятимуть весь тиждень.

У цій крамниці повідомляють про знижки до 70 відсотків, але не на всі товари.

"Є вибіркові товари, які йдуть люксові, це невелика кількість товарів, які лишаються без знижок. Це можуть бути якісь категорії меблів, це максим п'ять відсотків від усього асортименту", – розповіла продавець-консультант Інна Пожидаєва.

В магазинах з технікою знижки діють до 20 відсотків.

А в цьому речовому магазині "чорна п'ятниця" ще не починалася.

"Чорна п'ятниця" розпочнеться 26 листопада, у нас буде своя акція. Купуєш чотири речі, платиш за три. Маючи досвід минулих років, то у цей день є великий наплив людей, безпосередньо у другій половині дня й до вечора, всі "шопляться", – розповів керівник магазину Олександр Тесленко.

Маркетолог радить до таких явищ як "чорна п'ятниця" ставитися спокійно та купувати лише потрібні речі.

"Насправді в Україні ми дуже часто зіштовхуємося з ходами брендів, коли під виглядом розпродажів, нам подають товари з фейковими цінами, фейковими знижками. Або коли перед чорною п'ятницею підприємці підвищують ціну на певні товари та послуги, для того, щоб потім показати, що ось ви бачили, у нас дійсно бути такі ціни й зараз ви можете отримати вигоду до 50 відсотків", – розповів маркетолог Юрій Буділов.

"Якщо говорити про економіку, то дійсно, певне пожвавлення буде, але це не буде поштовхом до певного економічного зростання. Особливо, якщо цього року, ціла низка чинників, яка зумовлює економічну кризу, як для окремої людини, так і для економіки. Мало хто із людей будуть купувати спонтанно", – економістка Юлія Самойлик.

"Чорна п'ятниця" прийшла до нас з Америки, де за допомогою тотальних розпродажів звільняли полиці магазинів від застарілих товарів.