Балакучі стаканчики «Speaking Cups»
Для старту, обрали паперові стаканчики, на них – цитати Григорія Сковороди, а сам філософ у образі хіпстера, пацана з району та «глиби».
Навіщо це потрібно? Мета Speaking Cups – це позитивний соціальний ефект для активної молоді та просвітницька діяльність: популяризація видатних українців через товари широкого вжитку. Нині Speaking Cups перетворює картонні стакани на артоб’єкти. Далі – створять мерч: шопери, термочашки, футболки та шоколад. Місія Speaking Cups: завдяки меседжам відомих українців, допомогти молодим людям змінити на краще своє життя, свою вулицю, місто, державу. «Суть проєкту – побудова успішної країни, шляхом збереження і популяризації найкращих здобутків попередніх поколінь та впровадження на їх основі нового курсу розвитку українського суспільства», –розповіла керівниця проєкту Speaking Cups Вікторія Гончар. Вікторія Гончар, керівниця проєкту Speaking Cups Сковорода - хіпстер?! У дизайні Speaking Cups Григорій Савич – в образі сучасного інтелектуала з незалежним мисленням. Вигляд філософа позбавлений стереотипів. Молодіжний образ Сковороди на «балакучих стаканчиках» – це результат співпраці творчої школи «Камбала» та студії дизайну «Аксіома». Філософ-мандрівник зображений у нестандартних образах з цитуванням його думок, щоб юні українці краєм ока хапали думки Сковороди та позбувалися стереотипів, не уникали креативних підходів у розв’язанні будь-яких задач. Марина Герасименко, керівниця школи неформальної освіти «Камбала» Розробниця дизайну Марина Герасименко розповіла: новий вигляд Григорія Савича – експеримент подачі складного інтелектуального продукту в несподіваній формі на паперових стаканах. «Вони розкривають Сковороду з дуже несподіваної точки зору. Була мета створити таку провокацію для того, щоб це зачепило людей. Тобто, не просто вони побачили той знайомий образ Сковороди, який ми всі знаємо зі школи, а подивитися на нього по-новому і переосмислити, можливо і зрозуміти, що його ідеї, думки, вони такі ж актуальні зараз як були актуальні в час, коли він жив», – говорить Марина Герасименко. Коли з’явився Speaking Cups? Проєкту Speaking Cups всього три місяці. За цей час мандрівного філософа на паперових стаканах презентувати на «Культурних кодах міста Полтави», у «ТРІО. Що? Де? Коли?» та на події «PRO бізнес» Полтавської асоціації бізнесу. Також з проєктом Speaking Cups познайомились відвідувачі першої барахолки «Містохаб». Олег Сенцов з футболкою Speaking Cups Speaking Cups підтримав український режисер Олег Сенцов. Йому подарували футболку та набір стаканів і ось, що розповів Сенцов про проєкт: «Неймовірно файна та креативна ініціатива від полтавських активістів: робити стаканчики для кави з сучасним зображенням українських діячів культури. Одразу згадалось як з часів Євромайдану використовували класичний образ Шевченка, додаючи йому шолом та інші атрибути мітингувальників. Як на мене, просувати та популяризувати українську культуру треба різними засобами, включно з ось такими сучасними». Також мандруючий філософ Speaking Cups гастролював Україною разом з «Бумбокс». А лідер гурту – з футболкою Speaking Cups Андрій Хливнюк отримав від філософа мудру настанову: «Бери вершину і матимеш середину»! Андрій Хливнюк та Вікторія Гончар Андрій Хливнюк з футболкою Speaking Cups Speaking Cups – це про освіту впродовж життя, про самовдосконалення та розвиток критичного мислення, про любов і довіру до ближнього. Дизайн проєкту як вогняний запал цікавості та любов до естетики. Сучасний Григорій Сковорода, яким його раніше не бачили. Долучайтеся до Speaking Cups, щоб змінювати цей світ на краще!