Під відділеннями газопостачальних компаній люди займають чергу з ночі

07 вересня 2021 0
У Полтаві під відділеннями газопостачальних компаній "Нафтогаз" та "Полтавагаз" щодня збирається кілька десятків людей. Всі вони хочуть укласти договір з новим постачальником блакитного палива або повернути кошти за неправильні платіжки.





У Полтаві під відділеннями газопостачальних компаній утворюються черги. Дехто займає місце ще з ночі. 11.00 під відділенням газопостачальної компанії "Нафтогаз" близько 50 людей. У приміщення пускають лише по дві людини, а в черзі вже понад 300 людей. Деяких з них відразу попереджали, що списки готуються на наступний день.

"Я чекаю з сьомої години, на черзі я 143. Вже дві половини людей розійшлося, тому що не кожен витримує. Я укладаю договір по оплаті газу, бо раніше ми були у "Полтавагаззбут", – розповіла полтавка Анна Омельченко.

"Я була тут 20 хвилин на сьому і в черзі вже 107. І тут не сісти, нічого, тут пропасти можна", – додала полтавка.

"Тут займали з сьомої ранку. Зараз йдуть люди, які ще вчора записалися. Приймають так: дві люди з сьогоднішньої черги й два з вчорашньої", – сказала полтавка Олена Федорівна.

Такі черги під відділенням "Нафтогазу" з першого вересня. Все через те, що усіх абонентів "Полтавагаззбуту" перевели на постачальника останньої надії, тобто "Нафтогаз".

"Ми пропонуємо для того аби в часи пандемії дотримуватися дистанції та покращити умови приєднання користуватися дистанційними формами. Відсьогодні запрацюють електронні черги для того, щоб записатися на зустріч з менеджером з обслуговування", – повідомив директор з інтегрованих комунікацій групи "Нафтогаз" Максим Білявський.

А це вже відділення "Полтавагазу" на вулиці Шевченка.

Можете принести нам каністру з бензином, щоб ми їх тут спалили.

Люди чекають аби укладати договір з постачальником газу або повернути кошти, які вони сплачували в іншу газопостачальну компанію.

"Я пів року чекаю. Бо мені ніхто не повідомив й з березня я платила "Полтавагаз". Мені потрібно прийти о другій годині ночі, щоб записатися. Зараз я 47, а талончик дали 171", – повідомила полтавка Катерина Хохоляк.

"Стою тут з п’яти ранку, а я 240 в черзі. Попаду я сьогодні сюди чи ні, я не знаю. На роботі в мене прогул", – відповіла полтавка Віра Володимирівна.

"Зараз ви бачите: "Абонентський відділ через технічні причини не працює" і це вони вивішують кожного разу, коли тут великі черги, а на табло ви можете побачити, що працює всього три каси", – розповіла полтавка Людмила Бобир.

Однак, в компанії запевняють, що черги тимчасові. А для того, щоб люди довго не очікували створенні електронні черги.

"Зараз черги через те, що люди переходять до нового постачальника і вони приходять укладати договір з "Полтавагаззбутом". Зараз лише за електронною чергою, але якщо пенсіонер не може записатися через сайт, то людина може отримати талончик в абонентському відділі", – наголосила начальниця відділу комунікацій АТ "Полтавагаз" Анжела Сливкіна.

Однак, під відділенням "Полтавагазу" чи "Нафтогазу" здебільшого збираються пенсіонери, які не можуть самостійно укласти договір онлайн.

"Значна кількість нашого населення, особливо в провінції або маленьких містах не володіють цими можливостями. Декілька років ситуація буде такою самою, а потім люди вкладуть дострокові договори й кількість абонентів, які звертаються особисто до постачальників буде меншою", – розповів співголова Фонду енергетичних стратегій Дмитро Марунич.

Наразі змінити постачальника газу можна через додаток "Дія" або на сайті компанії до якої ви хочете приєднатися.