У Полтаві призначили трьох нових заступників міського голови
15 вересня під час сесії Полтавської міської ради депутати більшістю голосів призначили трьох заступників міського голови.
Із займаних посад звільнили Ігоря Петріченка та Ольгу Борисенко. Натомість депутати призначили заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів. Ними стали Ольга Величко, Володимир Чередниченко та Тетяна Бардіна.
Володимир Чередниченко опікуватиметься сферою ЖКГ.
Освіта:
2005 - 2008 роки, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, правознавство,
1991 - 1996 роки, Харківська державна академія міського господарства, економіка.
Досвід роботи:
2022 - 2023 роки, служба в Збройних силах України (окремий мотопіхотний підрозділ), Національній гвардії України (окремий загін), Херсонська, Донецька області,
2017 - 2019 роки, керівник ТОВ "НВП "Інноватив Буд" (будівництво багатоповерхових житлових будинків, елеваторів, споруд насінняобробних підприємств), м. Полтава,
2016 - 2017 роки, заступник директора ТОВ "Полтавський домобудівельний комбінат" (будівництво багатоповерхових житлових панельних будинків), м. Полтава,
2015 - 2016 роки, заступник директора ТОВ "Сантагро" (рослинництво), Харківська область,
2013 – 2015 роки, заступник директора ТОВ "СтройКомплекс" (будівництво багатоповерхових житлових будинків), м. Чернівці;
2005 - 2013 роки, директор ТОВ "Укрспецоцінка" (консалтинг, фінанси, економічна безпека, оціночна діяльність), м. Дніпропетровськ,
2002 - 2005 роки, голова правління Слов’янської універсальної біржі (біржова діяльність, торги, аукціони), м. Дніпропетровськ,
1999 - 2002 роки, фахівець з торгівлі цінними паперами АТЗТ ІК "Велтон. Фонд" (інвестиційна діяльність, торгівля цінними паперами), м. Харків.
Додаткова інформація:
2004 рік - кваліфікований Фондом державного майна України, Міжнародним інститутом бізнесу (м. Київ), за фахом підготовки об’єктів до приватизації;
2003 рік - кваліфікований Фондом державного майна України, Харківським центром науково-технічної та економічної інформації, за напрямами оцінки об’єктів у матеріальній формі;
1997 рік - кваліфікований та сертифікований Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, Харківським центром науково-технічної та економічної інформації, за фахом та професійною діяльністю з цінних паперів.
Ольга Величко опікуватиметься економічно-соціальними питаннями.
Освіта:
Інститут Політичної освіти - 2023 р.
Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка - 2022 по тепер (218 Державне управління 1 адміністрування)
Google Project Management - 2020
Українська школа політичних студій (УШІС) - 2021 р.
Міжрегіональна академія управління персоналом м. Київ магістр права - 2006 р. Кременчуцький Державний Політехнічний Університет спеціаліст з економіки - 2002 pp.
Досвід роботи:
15.07.2020- по теперішній час TOB "Астра Альнс" заступник директора
05.07.2016-20.05.2020 ТОВ "Кремінь-Інвестбуд"/ співзасновник, директор Управління проектом від ініціації до закриття, розрахунок i управління бюджетом, контроль ведення бухгалтерського обліку, виготовлення проєктної документації; підготовка документів до аукціонів, складання проектних планів; укладання договорів; підбір проектних команд; створення прозорого середовища спілкування між усіма учасниками процесу; надання замовникам звітів про виконання завдань і проектів в цілому; підготовка презентацій та демонстраційних версій замовникам, підтримання належного рівня корпоративної культури, мотивації колективу;пошук вирішення різного роду конфліктних ситуацій у колективі.
14.12.2010 - 11.02.2015 ПВНЗ "Кременчуцький Університет економіки, інформаційних технологій та управління" | Заступник ректора з навчально-методичної роботи, юрист, викладач права
- Вивчення вітчизняного та світового досвіду вищої освіти, розробка рекомендацій з його впровадження.
- Створення узагальнених методичних рекомендацій для науково-оптимізації навчального процесу.
- Координація діяльності структурних навчальних підрозділів і робочих органів університету: деканатів факультетів, навчально-наукових інститутів, кафедр, методичного кабінет та циклових (інститутських) методичних комісій.
- Участь в організації та проведенні науково-методичних та навчально-методичних конференцій.
- Участь у розробці компоненти Державних стандартів освіти, що створюється Закладом (ОКХ, ОПП) та їх запровадженні навчальний процес.
- Складання графіка навчального процесу (навчальних занять, сесій, навчальних і виробничих практик, канікул) доведення до відома деканатів і кафедр та контроль за його виконанням.
- Планування педагогічного навантаження на навчальний рік професорсько-викладацькому складу університету та контроль за його виконанням.
- Нарахування заробітної плати пед. робітникам університету
- Участь у складанні розкладу навчальних занять та доведення до відома деканатів і кафедр та контроль за його виконанням.
- Участь у розробці навчальних планів та робочих навчальних планів та їx запровадженні у навчальний процес.
- Юридичний супровід діяльності підприємства, проведення переговорів, робота з контрагентами підприємства (орендодавці, постачальники).
01.11.2003 - 13.12.2010 ТОВ "Фокстрот" | начальник юридичного відділу
- Претензійно-позовна робота
- Участь у проведенні заходів по примусовому стягненню дебіторської заборгованості клієнтів перед підприємством
- Участь підготовці текстів укладенні договорів, контрактів, угод
- Розгляд комплексу питань, пов'язаних з правовим забезпеченням діяльності підприємства (кредитування, відкриття рахунків та інше).
- Надання висновків та пропозицій з правових питань, що виникають в діяльності підприємства
- Робота з органами місцевого самоврядування (отримання дозволів та інше)
24.01.2001 - 02.04.2003 Світловодський міськвиконком | управління у справах сім'ї та молоді головний бухгалтер
24.12.1998-20.01.2001 ТОВ "Всесвіт" головний бухгалтер.
Тетяна Бардіна займатиметься розвитком старостинських округів громади.
Освіта
• Полтавська державна аграрна академія, Полтава, Україна - кандидат економічних наук, тема дисертації "Розвиток сільських територій в умовах реформи децентралізації", 2018 рік;
• Полтавська державна аграрна академія, Полтава. Україна - магістр з менеджменту, менеджер-управитель організації, 2013 рік;
• Полтавська державна аграрна академія, Полтава, Україна - отримала Вчене звання доцент.
Досвід роботи
Червень 2023 – до цього часу – Радник із питань підвищення спроможності Програми CLEAR Global Communities
Травень 2022 – травень 2023 Регіональний координатор залучення громадськості, Проєкт USAID "Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування" – "ГОВЕРЛА", Полтава
2019 – 2022 рр. – Радник голови Полтавської обласної ради, Полтава, Україна - 2019-2022 рр.
2012 – 2019 рр. – Радник ректора, викладач, Полтавська державна аграрна академія.
Додаткова інформація
Автор понад 30 наукових праць за тематикою розвитку сільських територій та розвитку органів місцевого самоврядування, серед яких "Роль місцевого самоврядування в соціально-економічному розвитку сільських територій" (2014 р.), "Шляхи удосконалення соціальної відповідальності аграрних підприємств, що функціонують на території об’єднаних територіальних громад" (2020), "Європейський досвід обґрунтування програм соціально-економічного розвитку сільських територій" (2014), "Innovative approaches to the formation and development of the startup ecosystem" (2021), "Розвиток соціальної інфраструктури села в ринкових умовах" (2014), "Особливості формування громадянського суспільства і становлення державно-приватного партнерства у аграрному секторі" (2017), "Інноваційний розвиток аграрного виробництва як стратегічний напрям забезпечення інвестиційної привабливості сільських територій" (2021), "Сталий розвиток громад на засадах глобального партнерства: оцінка результатів ІІІ Фази проекту ЄС/ПРООН "Місцевий розвиток, орієнтований на громаду" (2017), "Перспективи соціально-економічного розвитку Шишацької об'єднаної територіальної громади з урахування соціальної відповідальності аграрних підприємств" (2017), "Адміністративно-територіальний устрій Полтавської області в умовах реформи децентралізації" (2017) та ін.