

15 вересня під час сесії Полтавської міської ради депутати більшістю голосів призначили трьох заступників міського голови.
Із займаних посад звільнили Ігоря Петріченка та Ольгу Борисенко. Натомість депутати призначили заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів. Ними стали Ольга Величко, Володимир Чередниченко та Тетяна Бардіна.
Володимир Чередниченко опікуватиметься сферою ЖКГ.
Освіта:
2005 - 2008 роки, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, правознавство,
1991 - 1996 роки, Харківська державна академія міського господарства, економіка.
Досвід роботи:
2022 - 2023 роки, служба в Збройних силах України (окремий мотопіхотний підрозділ), Національній гвардії України (окремий загін), Херсонська, Донецька області,
2017 - 2019 роки, керівник ТОВ "НВП "Інноватив Буд" (будівництво багатоповерхових житлових будинків, елеваторів, споруд насінняобробних підприємств), м. Полтава,
2016 - 2017 роки, заступник директора ТОВ "Полтавський домобудівельний комбінат" (будівництво багатоповерхових житлових панельних будинків), м. Полтава,
2015 - 2016 роки, заступник директора ТОВ "Сантагро" (рослинництво), Харківська область,
2013 – 2015 роки, заступник директора ТОВ "СтройКомплекс" (будівництво багатоповерхових житлових будинків), м. Чернівці;
2005 - 2013 роки, директор ТОВ "Укрспецоцінка" (консалтинг, фінанси, економічна безпека, оціночна діяльність), м. Дніпропетровськ,
2002 - 2005 роки, голова правління Слов’янської універсальної біржі (біржова діяльність, торги, аукціони), м. Дніпропетровськ,
1999 - 2002 роки, фахівець з торгівлі цінними паперами АТЗТ ІК "Велтон. Фонд" (інвестиційна діяльність, торгівля цінними паперами), м. Харків.
Додаткова інформація:
2004 рік - кваліфікований Фондом державного майна України, Міжнародним інститутом бізнесу (м. Київ), за фахом підготовки об’єктів до приватизації;
2003 рік - кваліфікований Фондом державного майна України, Харківським центром науково-технічної та економічної інформації, за напрямами оцінки об’єктів у матеріальній формі;
1997 рік - кваліфікований та сертифікований Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, Харківським центром науково-технічної та економічної інформації, за фахом та професійною діяльністю з цінних паперів.
Ольга Величко опікуватиметься економічно-соціальними питаннями.
Освіта:
Інститут Політичної освіти - 2023 р.
Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка - 2022 по тепер (218 Державне управління 1 адміністрування)
Google Project Management - 2020
Українська школа політичних студій (УШІС) - 2021 р.
Міжрегіональна академія управління персоналом м. Київ магістр права - 2006 р. Кременчуцький Державний Політехнічний Університет спеціаліст з економіки - 2002 pp.
Досвід роботи:
15.07.2020- по теперішній час TOB "Астра Альнс" заступник директора
05.07.2016-20.05.2020 ТОВ "Кремінь-Інвестбуд"/ співзасновник, директор Управління проектом від ініціації до закриття, розрахунок i управління бюджетом, контроль ведення бухгалтерського обліку, виготовлення проєктної документації; підготовка документів до аукціонів, складання проектних планів; укладання договорів; підбір проектних команд; створення прозорого середовища спілкування між усіма учасниками процесу; надання замовникам звітів про виконання завдань і проектів в цілому; підготовка презентацій та демонстраційних версій замовникам, підтримання належного рівня корпоративної культури, мотивації колективу;пошук вирішення різного роду конфліктних ситуацій у колективі.
14.12.2010 - 11.02.2015 ПВНЗ "Кременчуцький Університет економіки, інформаційних технологій та управління" | Заступник ректора з навчально-методичної роботи, юрист, викладач права
- Вивчення вітчизняного та світового досвіду вищої освіти, розробка рекомендацій з його впровадження.
- Створення узагальнених методичних рекомендацій для науково-оптимізації навчального процесу.
- Координація діяльності структурних навчальних підрозділів і робочих органів університету: деканатів факультетів, навчально-наукових інститутів, кафедр, методичного кабінет та циклових (інститутських) методичних комісій.
- Участь в організації та проведенні науково-методичних та навчально-методичних конференцій.
- Участь у розробці компоненти Державних стандартів освіти, що створюється Закладом (ОКХ, ОПП) та їх запровадженні навчальний процес.
- Складання графіка навчального процесу (навчальних занять, сесій, навчальних і виробничих практик, канікул) доведення до відома деканатів і кафедр та контроль за його виконанням.
- Планування педагогічного навантаження на навчальний рік професорсько-викладацькому складу університету та контроль за його виконанням.
- Нарахування заробітної плати пед. робітникам університету
- Участь у складанні розкладу навчальних занять та доведення до відома деканатів і кафедр та контроль за його виконанням.
- Участь у розробці навчальних планів та робочих навчальних планів та їx запровадженні у навчальний процес.
- Юридичний супровід діяльності підприємства, проведення переговорів, робота з контрагентами підприємства (орендодавці, постачальники).
01.11.2003 - 13.12.2010 ТОВ "Фокстрот" | начальник юридичного відділу
- Претензійно-позовна робота
- Участь у проведенні заходів по примусовому стягненню дебіторської заборгованості клієнтів перед підприємством
- Участь підготовці текстів укладенні договорів, контрактів, угод
- Розгляд комплексу питань, пов'язаних з правовим забезпеченням діяльності підприємства (кредитування, відкриття рахунків та інше).
- Надання висновків та пропозицій з правових питань, що виникають в діяльності підприємства
- Робота з органами місцевого самоврядування (отримання дозволів та інше)
24.01.2001 - 02.04.2003 Світловодський міськвиконком | управління у справах сім'ї та молоді головний бухгалтер
24.12.1998-20.01.2001 ТОВ "Всесвіт" головний бухгалтер.
Тетяна Бардіна займатиметься розвитком старостинських округів громади.
Освіта
• Полтавська державна аграрна академія, Полтава, Україна - кандидат економічних наук, тема дисертації "Розвиток сільських територій в умовах реформи децентралізації", 2018 рік;
• Полтавська державна аграрна академія, Полтава. Україна - магістр з менеджменту, менеджер-управитель організації, 2013 рік;
• Полтавська державна аграрна академія, Полтава, Україна - отримала Вчене звання доцент.
Досвід роботи
Червень 2023 – до цього часу – Радник із питань підвищення спроможності Програми CLEAR Global Communities
Травень 2022 – травень 2023 Регіональний координатор залучення громадськості, Проєкт USAID "Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування" – "ГОВЕРЛА", Полтава
2019 – 2022 рр. – Радник голови Полтавської обласної ради, Полтава, Україна - 2019-2022 рр.
2012 – 2019 рр. – Радник ректора, викладач, Полтавська державна аграрна академія.
Додаткова інформація
Автор понад 30 наукових праць за тематикою розвитку сільських територій та розвитку органів місцевого самоврядування, серед яких "Роль місцевого самоврядування в соціально-економічному розвитку сільських територій" (2014 р.), "Шляхи удосконалення соціальної відповідальності аграрних підприємств, що функціонують на території об’єднаних територіальних громад" (2020), "Європейський досвід обґрунтування програм соціально-економічного розвитку сільських територій" (2014), "Innovative approaches to the formation and development of the startup ecosystem" (2021), "Розвиток соціальної інфраструктури села в ринкових умовах" (2014), "Особливості формування громадянського суспільства і становлення державно-приватного партнерства у аграрному секторі" (2017), "Інноваційний розвиток аграрного виробництва як стратегічний напрям забезпечення інвестиційної привабливості сільських територій" (2021), "Сталий розвиток громад на засадах глобального партнерства: оцінка результатів ІІІ Фази проекту ЄС/ПРООН "Місцевий розвиток, орієнтований на громаду" (2017), "Перспективи соціально-економічного розвитку Шишацької об'єднаної територіальної громади з урахування соціальної відповідальності аграрних підприємств" (2017), "Адміністративно-територіальний устрій Полтавської області в умовах реформи децентралізації" (2017) та ін.