Через ожеледицю у Полтаві кількість аварій зросла вдвічі

22 грудня 2021 0
У Полтаві за п'ять днів сталося більше аварій, ніж в той період, коли на вулиці суха погода. Причина – погіршення погодних умов та неправильно обрана швидкість та дистанція між іншими автівками.



Менше ніж за тиждень у Полтаві, через ожеледицю офіційно сталося 39 аварій. За сприятливих погодних умов їх кількість менша майже вдвічі.

"Якщо при ДТП автомобілі зазнали не значних пошкоджень та відсутні травмовані, в такому випадку водії можуть скласти європротокол та не звертатися за послугами патрульної поліції", – наголосила речниця патрульної поліції Полтави Наталія Костильова.

Щоб не наражати себе на небезпеку водії мають обрати безпечну швидкість.

 "Коли ми різно натискаємо на гальма, то машина починає їхати ще швидше, ніж вона їхала до цього. Тому натискати на гальма потрібно повільно, для того, щоб запобігти зриву коліс з дорожнім покриттям", – повідомив автоінструктор Євгеній Горяшко.

Якщо вздовж проїзної частини встановлений такий знак, він застерігає водіїв про можливу ожеледицю на дорозі.

Найнебезпечнішими ділянками дороги під час такої погоди є схили та бруківка.

"Центральні вулиці почищені, а двори та провулки не дуже. Треба їхати з невисокою швидкістю, бо основна причина – це швидкість й потім такі неприємні моменти бувають", – розповів водій Олександр.

"Наприклад, вчора коли був сніг, потрібно було б посипати, але нікого не видно було. Й трішки слизькувато було. Молодь неадекватна на дорозі, хоч в суху погоду, хоч в таку", – сказав водій Борис Кошовий.

Основні почищені, а сільські дороги ні, – сказав водій.
– А як водії реагують на такі зміни погоди? –
уточнили ми.
– Вони всі бояться й повільно їздять, –
відповів водій Павло Шишкін.

Щоб запобігти аварійним ситуаціям на дорозі, комунальники посипають дороги піщано-сольовою сумішшю.

"Кількість піщано-сольової суміші було прораховано орієнтуючись на минулі роки. Таким чином кількість цієї суміші має вистачити до кінця сезону. Курсують машини, які розкидають піщано-сольову суміш та сіль в тих місцях, де є зливневі каналізації", – повідомив заступник міського голови з питань ЖКГ Євген Ричка.

 Однак, обирати той чи інший матеріал потрібно в залежності від погодних умов, зазначає експерт.

"Якщо температура повітря нижче 10-15 градусів, то сіль вже не працює. В цьому випадку потрібно використовувати пісок та грановідсів, а до температури від нуля до п’яти потрібні чисті сольові суміші або сольові розчини, які є більш ефективними", – експерт з дорожньої безпеки Олександр Крижановський.

Однак, найголовніше для водія під час ожеледиці не поспішати й дотримуватися дистанції.