Коли краще викладати відео в ТікТок: Максимізуйте свою аудиторію в пікові години

20 лютого 2024 0
Коли краще викладати відео в Тік Ток ✔️ - ідеальний час.  Від того, коли викладати відео в Тік Ток, ✔️ залежить кількість переглядів контенту. Дізнайтеся, як вибрати час для публікації!

Тік Ток — платформа з величезною аудиторією. За даним на 2023 рік, цей застосунок було завантажено більше 3.5 млрд разів. Якщо лише 62% користувачів Facebook заходять у соцмережу щодня, то для Тік Ток цей показник складає 90%. Щоб отримати максимум уваги, варто розібратися, коли краще викладати відео в Тік Ток. Ділимося секретами!

 

1️⃣ Знайомимося із загальними правилами Тік Ток

 

Як стверджує сайт по накрутці соцмереж LikesID, кожна платформа має свою специфіку. Для Тік Ток вона наступна:

 
               
  • ➥ в цій соцмережі люблять «позалипати»;
  •            
  • ➥ більшість користувачів дивиться не передплати, а рекомендації;
  •            
  • ➥ аудиторія використовує соціальну мережу для пасивного відпочинку, а не для встановлення ділових контактів;
  •            
  • ➥ конкуренція на платформі висока, тому треба створювати дійсно оригінальний контент, щоб запам’ятатися глядачам.
 

Ще кілька років тому було критично важливо, коли закидати відео в Тік Ток: соціальна мережа надавала перегляди в першу годину після публікації роликів. З весни 2020 року ситуація змінилась, і тепер кількість переглядів зростає поступово протягом декількох годин.

 

OZeFc_TGQICAhbr0TJ4x1xkugqjs2Np_LAIT3lxEQk8WjpHKnp4_r5ULxx3JNfafrxU08I0ktXDzk30Swz551Y96tzSqnmgAAzNYTZBBrs2yp2lJdMJJEfCzJgQutJPyINGoatCA0Smc_RQzcnONLvQ

 

2️⃣ Розбираємо, коли виставляти відео в Тік Ток, щоб привернути увагу молоді

 

Якщо ви переймаєтеся через те, чому немає переглядів в Тік Ток, подумайте, чиєї саме уваги ви прагнете. Зазвичай бренди використовують цю соціальну мережу для роботи з молоддю, тож варто враховувати повсякденний режим відповідної соціальної групи:

 
               
  1. 🔹 Контент розрахований на підлітків? Краще публікувати відео в Тік Ток в першій половині дня, з 8 до 17. Пік активності для цієї аудиторії приходиться на 13-14 годину, якраз по закінченню шкільних занять. 
  2.            
  3. 🔹 Викладаєте відеоролики для дорослих? Тож неважко здогадатися, в який час краще викладати відео в Тік Ток: ці користувачі з’являються у соцмережі з 18 вечора і до 2 ночі, а також ввечері у вихідні. У цей час вони відпочивають після роботи, і нерідко — зі смартфоном у руках.
 

3️⃣ Підключаємо бізнес-акаунт для збору статистики та розуміння, коли викладати відео в Тік Ток

 

Загальні дані про користувачів соцмережі — це корисно. Але ще важливіше знати особливості саме вашої аудиторії, щоб знати, як залетіти в рекомендації в Тік Тоці. Можливо, ваші глядачі – виключення із загальних правил. Зважаючи на те, що кількість активних користувачів Тік Ток перевалила за 1 млрд, тут є місце й дивакам, а тому результат залежить від багатьох факторів.

 

Вихід із ситуації знайти просто: потрібно аналізувати власний акаунт і аудиторію, яка із задоволенням передивляється ваш контент. Для цього потрібно підключити Pro-акаунт:

 
               
  1. ✔️ Натиснути на три крапки справа в профілі.
  2.            
  3. ✔️ Обрати пункт меню «Переключитися на PRO-аккаунт».
  4.            
  5. ✔️ Вказати необхідні дані.
 

Після того як акаунт буде переведено на TikTok Business, ви зможете використовувати функції TikTok Analytic. Вони допоможуть набагато простіше аналізувати ефективність відео і планувати таймінг.

 

gsXMfhAYL_DI6aTwcKxmRN3iLcXkHtO1RnOBdCoNFGaMBpj3wD4MxDBO5DKawwktP7v3s3uo-Beugte_uZNISb0jpdZDXwi_0zPkf4E9PKMD0VJeb6kOysxTS-fSTYYsl59LSh_db748TQTBLOe9wQM

 

4️⃣ Аналізуємо підписників, щоб збагнути, коли краще виставляти відео в Тік Ток

 

У бізнес-акаунті ви отримаєте доступ до декількох вкладок:

 
               
  1. ➥ Огляд. Містить загальну інформацію щодо кількості переглядів відео, коментарів, лайків. Для аналізу можна міняти налаштування статистики оглядів, вказавши потрібний день чи діапазон дат.
  2.            
  3. ➥ Контент. Містить трохи більше інформації, ніж попередня вкладка. Серед додаткових відомостей — середній час, який набрав той чи інший ролик, розподіл по джерелах трафіку та інше.
  4.            
  5. ➥ Підписники. Містить інформацію про аудиторію, що споживає ваш контент: гендер, вік, регіон та інші деталі. Так само як у вкладці Огляд, ви можете зробити вибірку даних за певний період, вказавши потрібний діапазон дат.
 

Під час дослідження аналітики звертайте увагу на параметр «Перегляди відео». Таким чином ви зможете вирахувати, коли саме ваша аудиторія споживає контент. Цю інформацію можна буде використати для визначення оптимального часу публікації нового ролика.

 

У розділі «Контент» знайдіть позначку «Популярні кліпи». Система автоматично зробить вибірку відеороликів з максимальною кількістю переглядів. Ви можете з’ясувати, як співвідносяться між собою популярність контенту і день та час публікації, проаналізувати, чому не залітають відео в Тік Ток, або навпаки. Для детального аналізу конкретного відео достатньо натиснути на нього.

 

Ще один важливий параметр — географія підписників в TikTok. Слід звернути увагу на «популярні місця», які вказують ваші глядачі. Це дасть змогу вирахувати часовий пояс країни, де проживає основна частина цільової аудиторії, і скорегувати час, коли слід опублікувати наступний ролик.

 

➤ Будьте уважні: алгоритм TikTok Analytics орієнтується на часовий пояс UTC (GMT+0). Під час аналізу даних вам потрібно скорегувати час відповідно до вашого місця перебування. Для цього можна використовувати різноманітні онлайн-сервіси: Dayspedia, Savvy Time, Dateful Time Zone Converter. Наприклад, для України актуальним є часовий пояс UTC+2 взимку, і UTC+3 — влітку.

 

Пік активності передплатників зазначається у розділі «Підписники». Цей параметр особливо важливий для тих, хто орієнтується на роботу з постійною аудиторією та цікавиться тим, як зробити, щоб відео залетіло в рек.

 

5️⃣ Слідкуємо за результатами в динаміці, щоб знати, коли краще викладати відео в Тік Ток

 

Аналітичні дані автоматично видаляються на 28-ий день. Щоб не втратити метрики, рекомендуємо вести статистику самостійно — наприклад, у Google Sheet, фіксуючи максимально детальний опис про кожний ролик. Таким чином ви зможете слідкувати за динамікою: оцінювати, як ваша аудиторія реагує на творчі експерименти, зміну часу публікацій, візуальне оформлення та інше.

 

Якщо власних даних поки що мало, можна орієнтуватися на основних конкурентів у TikTok. Знайдіть кілька акаунтів, які працюють з тією самою аудиторією, що і ви, і підготуйте інформацію по кожному з них. Приділяйте увагу таким параметрам, як:

 
               
  • ✔️ тематика та тип контенту;
  •            
  • ✔️ періодичність публікацій;
  •            
  • ✔️ час постингу нових відео.
 

Звісно, ви не зможете отримати детальної інформації без доступу до чужого акаунту. Але певні висновки можна зробити та на основі інформації з відкритих джерел.

 

6️⃣ Використовуємо лайфхаки, щоб набрати підписників в Тік Ток

 

Якщо ви тільки починаєте працювати над розкруткою акаунта у Тік Ток, важливо вирахувати час, коли цільова аудиторія найбільш активна. Для цього потрібно опублікувати кілька роликів у різний час і порівняти результати. Зрозуміло, що вони можуть бути неточними: на кількість переглядів впливатиме не лише те, коли ви публікуєте контент, але й його зміст. Та навіть після кількох спроб вам буде зрозуміло, як зробити, щоб відео залетіло в рекомендації.

 

Представники соціальної мережі рекомендують публікувати не менше 5 відеороликів на тиждень. Якщо їх буде суттєво менше, кількість переглядів зменшиться. Врешті решт, щоб завоювати увагу глядачів, треба бути настирним. Алгоритм вирішує далеко не все.

 

Активні користувачі TikTok можуть публікувати ролики ще частіше — по 1-2 відео впродовж дня. Це означає, що в середньому за тиждень треба розмістити близько 10-12 роликів. Візьміть до уваги цей алгоритм та спробуйте користуватися ним.

 

На початку розкрутки акаунта можна збільшити підписників в Тік Ток штучним шляхом, за допомогою ботів. Робити це треба максимально обережно: алгоритм навчився розпізнавати штучно створені акаунти. Але  накрутка підписників в Тік Ток і досі вважається дієвим методом, тому що допомагає швидко розкрутити новостворений акаунт з мінімальними витратами.

 

GPpo9ZjN4V-PQl49MIQuvWAhoOmDatgMhORlLSxMaYrHVgPiCkEO2HfvKz4GC74AK1eqSmvtnlHzH0siS1ELAZqLOmyMWwTSwQN_u00M9Klq-5BpqBCPLLb8y2v1TBQcmp4yAtYR33HJ8rL8RtngZH8

 

7️⃣ Розраховуємо, коли публікувати короткі та довгі відео

 

На популярність відео та результат вашої праці впливає не лише час публікації, але й тривалість ролика. Якщо користувачі соціальної мережі дивляться ролик до кінця, він частіше з’являється в рекомендаціях. Це одна з причин, чому так багато коротких: залетіти в рекомендації в Тік Тоці з ними набагато простіше.

 

З іншого боку, для роликів тривалістю до 3-х хвилин соціальна мережа не висуває таких вимог. Відео в Тік Ток будуть з’являтися у переліку рекомендацій навіть тоді, коли кількість переглядів обмежиться 20-30%. Для тих, хто створює інформативний контент, першочерговим завданням є зробити його корисним і цікавим саме для глядача в TikTok, а вже потім подивитися на алгоритм та задовольнити вимоги соціальної мережі.

 

Тривалість відео — ще один фактор, який визначає, коли найкраще викладати відео в Тік Ток. Короткі ролики можна дивитися у будь-який час і будь-де, а от тривалі — потребують особливих умов. Зазвичай такі відео переглядають перед сном, на вихідних, після робочого дня.

 

8️⃣ Робимо постинг в TikTok зручним у будь-який час за допомогою сервісів

 

Уявімо, що ви визначились, коли краще кидати відео в Тік Ток. Але як дотримуватись цього графіку? Ви можете найняти для цього SMM-менеджера або скористатися одним із сервісів автопостингу:

 
               
  • ➥ Later;
  •            
  • ➥ Loomly;
  •            
  • ➥ Onlypult;
  •            
  • ➥ Buffer.
 

➤ Обираючи сервіс, звертайте увагу на його функціонал. 

 

Наприклад, Later — це сервіс, розрахований на кілька соціальних мереж, зокрема допоможе просувати профіль в TikTok. Насправді він не буде публікувати ролики автоматично, але у потрібний час ви отримаєте нагадування про те, що треба зробити новий ролик. Є й додаткові функції:

 
               
  • 🔹 редагування обкладинки;
  •            
  • 🔹 можливість додати заголовок і хештеги;
  •            
  • 🔹 редагування відео;
  •            
  • 🔹 інструменти для створення шаблонів.
 

Later має власний мобільний застосунок з англомовним інтерфейсом. Таким чином ви точно не пропустите повідомлення про те, що треба зробити публікацію у Тік Ток.

 

Buffer — ще один зручний планувальник та інструмент керування соціальними мережами для малого бізнесу. Він допомагає більш ефективно працювати в TikTok, Twitter, Facebook, Instagram та іншими соцмережами. Вбудований штучний інтелект допомагає створювати цікавий контент, який має великі шанси залетіти в рекомендації.

 

9️⃣ Застосовуємо комплексний підхід — це запорука успіху

 

Щоб зрозуміти, коли краще викладати Тік Ток, варто працювати комплексно: експериментувати, вивчати статистику, слідкувати за трендами та пам’ятати про алгоритм. Це допоможе розкрутити акаунт, набрати базу підписників, які будуть допомагати в поширенні нового контенту.

 

RVnRp4S5KURiVEKOfx4_QmyNTjLfyvxJ5jfi4QhSDs2PWX9ZLbfKLtQ0npAVnfJkQ_zAxjGZ4MMmxPLAP0bI3WvJ3-0ryCYS0g0i5dZ17lYL8d6quI6X-c7im0pVkunf_jdpVMvqlzOCOoF46tvIcb8

 

Щоб досягти успіху, потрібно з’ясувати не лише те, в який час викладати відео в Тік Ток, але й гарно оформити профіль, розробити стратегію просування. Вам знадобляться не тількі готові ролики: проводьте прямі ефіри, спілкуйтесь з підписниками, щоб краще зрозуміти потреби та інтереси аудиторії в TikTok. І не соромтесь звертатись за допомогою до професіоналів!