Біля "Полтавагазу" люди стоять в чергах по кілька годин, однак в підприємстві це заперечують

09 червня 2021 0
З 8 й до 17 години біля відділень "Полтавагазу" по кілька десятків людей чекаю у черзі. Всередину приміщення впускають лише по 10 осіб. А ось в компанії говорять, щоб не чекати, потрібно розв'язувати питання онлайн, однак на дзвінки не відповідають.

Дев’ята година ранку. Біля виділення "Полтавагазу" кілька десятків людей. Всі вони стоять у черзі вже не одну годину. Дехто вже пише скарги на установу, але навіть її не можуть віддати.

"Не можна додзвонитися, немає інформації для споживачів та страшенні черги на прийом. Хочу віддати, хай вони читають, а потім буду в суд подавати. Я навіть не стояв, бо такі черги й відразу поїхав, я здав заяву-приєднання, а мені не відповіді, нічого", – розповів полтавець Петро Бредун.

 "Я в березні стояла й чергу займала близько 16 школи, було 120 людей й стояла я дві години. Зараз я підійшла й перерахувала – 50 людей, можливо трішки раніше вийде", – сказала полтавка Тетяна Переславцева.

"Мені сказали йти додому і не стояти тут, а я вже п’ять годин простояла. Сказала, що пришлють все, але досі нічого немає. Цей місяць чекаю, а вже три місяці не плачено, оце так тут обслуговують", – сказала полтавка Катерина Степанівна.

Всередину ж приміщення впускають не більше десяти осіб. Тому дехто заповняє всі паперу відразу на вулиці, аби не гаяти час.

Подібна ситуація й на вулиці Небесної Сотні, щоправда, людей тут трохи менше.

Здебільшого клієнти обслуговуючої компанії стоять тут по кілька годин аби отримати відповідь щодо заборгованості, або для того аби підписати договір з новою постачальною компанією.

"Дехто розв'язує складні питання, а хтось прості, тому це не від нас залежить, а від людей й від їх питань. У зв’язку з карантином, в нас обмеження перебування у залі, тому я запускаю по-одному. Постійно в залі п’ять людей. Один вийшов інший зайшов. Я міряю температуру, запитаю з якого питання й відправляю до віконця", – розповів охоронець Микола.

А ось у "Полтавагаз" повідомляють, що великі скупчення людей біля абонентської служби утворюється через те, що люди зайвий раз йдуть у виділення, а не розв'язують проблему у телефонному режимі.

"Ми наголошуємо на тому, що на час карантину все можна вирішити онлайн, за телефоном або соціальні мережі або через сайт всі питання, які стосуються розподілу природного газу. Вчора була максимальна черга 11 людей, тобто це люди в очікуванні, а найчастіше 2-3 людини у черзі", – розповіла начальниця відділу комунікацій "Полтавагазу" Ольга Артеменко.

Абонентські відділи працюють до 17 години, але навіть за годину до закриття кількість людей не зменшується.