Приватні перевізники вимкнули GPS-трекери у транспорті, бо вважають вартість проїзду низькою

09 липня 2021 0
Полтавці у додатках не бачать як курсує приватний транспорт. Перевізники вимкнули GPS-трекери через брак коштів і вимагають підвищення вартості на проїзду.


Приватні перевізники Полтави вимкнули GPS-трекери для відстеження руху транспорту в реальному часі. Кажуть, не ввімкнуть, поки не підвищать тариф на проїзд у місті.

"Питання не в GPS-трекерах стоїть, питання взагалі в нерентабельності перевезень по 5 гривень. Тому тарифу, який є у зв’язку з виникненням заборгованості на фірмі, нам відключили GPS-трекери. Піднімемо тарифи – заплатимо заборгованість і включать трекери через деякий час",– прокоментував Михайло Костов, приватний перевізник.

У додатках видно як курсує комунальний транспорт, однак немає жодної маршрутки приватних перевізників, жаліються полтавці.

"Мені потрібно на Розсошенці, не бачу жодної маршрутки. Ось, немає жодної маршрутки на маршруті. Буду чекати: може приїде, може ні", – сказав Руслан Сазон, полтавець.

"Є тролейбуси, а маршруток немає. Тому мені доводиться просто стояти й чекати на маршрутки",– розказав Максим Багрій, полтавець.

У транспортному відділі ситуацію з перевізниками коментують так.

"Всі перевізники, які використовували GPS-навігацію і зараз відмовляються. Стверджують, що в них не вистачає коштів на цю послугу. Всі перевізники використовують тимчасові договори, в яких не було вказано обов’язковість використання GPS-трекерів. Відсьогодні всі тимчасові договори перероблені ",– прокоментував начальник відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку Артем Іванюк.

Якщо перевізники не надаватимуть локації, з ними розірвуть договір . Вартість пристроїв геолокації пів тисяччі гривень, обслуговувати технічно їх не потрібно.

"Датчики геолокації не новий винахід, ціна ринку широкого користування починаючи від 500 гривень. Вони універсальні. Як для особистого користування, так і для автомобілів, прості в обслуговування. Невеликий акумулятор бюджетної вартості та прив’язана до нього сім-карта, яка показує точне розміщення логістики",– розповів автоелектрик Тимур Климов.


 Комунальний транспорт міста оснащений такими трекерами понад три роки.

" Витрати за місяць складають 28 гривень. Запустився тролейбус або автобус – система автоматично запрацювала. Диспетчер бачить в режимі онлайн, де перебуває екіпаж, має можливість перенаправити екіпажі, дозволяє контролювати графік руху, середню швидкість руху транспортного засобу, маршрут", – сказав начальник КП "Полтаваелекроавтотранс" Євгеній Зайцев.


Єдине, що потрібно аби вчасно надавати місце знаходження транспортного засобу, абонплата оператору зв’язку.