Дмитро Лунін спростував інформацію, що "кришує" маршрутчиків та порівняв себе з "бабайкою"
17 червня 2022
0
Олександра Іоффе
Голова Полтавської ОВА зізнався, що не має повноважень надавати ліцензії на внутрішньоміські маршрути, а також підкреслив, що не впливає на процес ліцензіювання.
Очільник Полтавської обласної військової адміністрації Дмитро Лунін спростував інформацію про те що він "кришує" міських перевізників-нелегалів.
15 червня під час свого чергового брифінгу для регіональних ЗМІ він прокоментував інформацію про ніби-то свого протеже, перевізника Івана Іванова та окреслив ситуацію щодо власних повноважень видавати транспортні ліцензії.
Нагадаємо, що починаючи з 11 червня у Полтаві офіційно підвищилась вартість проїзду в громадському транспорті. Проїзд у тролейбусі коштує 10 грн, у комунальному автобусі 12 грн, а ось у приватних автобусах можна проїхатись, як за встановленою ціною у 15 грн, так і за "піратською" у 10 грн.
Стало відомо, що власник маршруток Юрій Лупаєнко, якого підозрюють у гарних відносинах із міським головою Мамаєм підвищив ціну на проїзд до 15 грн та отримав ліцензії на перевезення від міської ради. А от водії 70 маршруток на чолі з Іваном Івановим, які після підняття тарифу на проїзд до 15 грн не знайшли спільної мови з владою Полтави та головою Асоціації перевізників Юрієм Лупаєнком, вирішили протягом усього літа їздити з тарифом 10 грн.
При цьому у випадку зупинки такої маршрутки представниками правоохоронних органів, Укртрансбезпеки та транспортного відділу виконкому Полтавської міськради водії не надавали жодних документів, які підтверджують їхнє право на перевезення. А у випадку спроби скласти протокол за порушення правил перевезення викликали свого неформального лідера Івана Іванова, який відразу почав погрожувати працівникам контролюючих органів "розбірками" з Дмитром Луніним. Тож жодного протоколу на порушників так і не склали.
Останнє особливо обурило Дмитра Луніна і він досить однозначно зазначив, що нікого не "кришує" ніякого Івана Іванова не знає, а також зізнався, що взагалі не має повноваження видавати ліцензії на міські перевезення (тільки на приміські та міжміські). Тож, за його словами він ніяк не міг особисто вплинути на ці питання. А отже ситуація з транспортом – сфера відповідальності виконкому Полтавської міськради.
"Натрапив на таку інформацію у деяких місцевих ЗМІ. Скажу відверто - це маячня. Ніякої протекції я нікому не складав і подібна інформація це неприкрита маніпуляція. Взагалі ОВА не надає ліцензії на роботу перевізників у Полтавській громаді. Ми лише надаємо дозволи на перевезення із однієї громади в іншу. І щодо межі нашої компетенції – на ліцензованих нами маршрутах ціна на проїзд зросла лише на 35- 45 %, в залежності від дальності поїздки. Тому окремим питанням є розрахунки відповідно до яких у місті ціна зросла майже вдвічі. А що приборкання тих хто прикривається військовою адміністрацією. Якщо має місце порушення, то потрібно діяти згідно із законом. Нехай звертаються до нас, будемо позбавляти ліцензій, якщо вони порушують маршрути. Я був і є на боці закону. Якщо це буде доведено, будемо реагувати. Поліція у нас нормально працює і наведе лад.