Дмитро Лунін vs перевізники: яка подальша доля громадського транспорту

20 травня 2022 0
Олександра Іоффе
Дмитру Луніну, після пропозиції віддати маршрутки на потреби ЗСУ, запропонували спробувати професію "маршрутчика".

Понад тиждень у місті страйкують приватні перевізники. Маршрутки не виконують заявлені рейси, а звичайні люди вимушені їздити у переповнених вщент тролейбусах. Причина страйку – економічно необґрунтована вартість проїзду, на фоні дефіциту та суттєвого здорожчання палива.

Оголосивши справжню війну полтавцям приватні перевізники висунули свої вимоги – 25 грн, але в ході перемовин з Олександром Мамаєм зійшлися на 15. Наступним "кроком" для подолання транспортної кризи стало телеграм - голосування від Мамая, які по суті перекладають відповідальність за відсутність маршруток на самих людей. Більшість не підтримала підвищення вартості проїзду і за умовами опитування самостійно вирішила подальшу долю громадського транспорту.

Перевізники


Осторонь такої маніпулятивної версії народовладдя не зміг залишитись очільник Полтавської ОВА Дмитро Лунін, який запропонував більш радикальну ідею.На його думку, якщо маршрутки не працюють на благо містян, їх потрібно направити на потреби ЗСУ. У своїй промові під час пресконференції від 19 травня він відкрито розкритикував діяльність міської ради та її голови Олександра Мамая та висловив свої думки з цього приводу:

— "Діяльність міськради призвела до того що 80%перевезень заполонив один перевізник. Не відчуваючи конкуренції, він диктує свої правила, з якими мають усі рахуватися. І у цей час замість того, щоб працювати над ефективністю перемовин міський голова проводить якісь голосування в Telegram-каналі. Я розумію, що це політичний ризик для мера, але нагадую що питання міського транспорту — прерогатива міської влади. Зауважу, що якщо люди не хочуть займатися перевезеннями, то нам на війні потрібен транспорт. Будемо, значить, його забирати, якщо вони його не використовують за цільовим призначенням"

У відповідь на це звернення перевізник Галина Залізняк (обслуговувала три маршрути на Вакуленці) пообіцяла особисто вивести свої маршрутки під стіни ОДА і запропонувала Дмитру Луніну самостійно взятися за організацію проїзду за старими розцінками:"Чомусь політики завжди заробляють собі бали на темі тарифу, а ми не знаємо, як далі працювати за тарифом у 8 грн? Тому ми завтра поставимо мікроавтобуси під обласну адміністрацію, нехай Дмитро Лунін покаже нам, як можна працювати з таким тарифом. Можливо, він пообіцяє якісь дотації з бюджету"

Зранку 20 травня, в місті очікували на чергову показову акцію від перевізників.Втім, всупереч радикальним обіцянкам до ОДА приїхала всього одна маршрутка, прийшли кілька людей та телеканал без брендованого маркування. За повідомленням співробітника нашого телеканалу, жодних закликів з натовпу не лунало і вимоги привселюдно не висувалися. Складалося враження, якогось неорганізованого зібрання. Люди, вочевидь, не були скеровані, а дивлячись на декого з’являлася підозра, що вони не надто зацікавлені у розв'язання цього питання чи хоча б принаймні відкритій дискусії. Єдині, хто повноцінно взяв участь у страйку – представники правоохоронних органів, які забезпечували контроль цієї ситуації. Поки невідомо, що змусило Галину Залізняк змінити тактику, однак зі свого боку ми обіцяємо тримати вас в курсі та оперативно інформувати про розвиток транспортної ситуації.

Страйк перевізників


Ціна на проїзд